ПРИМЕРИ ДОБРЕ ПРАКСЕ

Приказ угледног часа из природе и друштва – животиње и њихова средина (трећи разред), аутор: Јелена Максимовић.
Погледај рад:    Zivotinje i njihova sredina

На конкурсу “Пример добре праксе” Друштва учитеља Београда, рад је похваљен и презентован на стручним трибинама (примери добре учитељске праксе) 12.06.2013., а затим је презентован и на 17. Сабору учитеља Србије 15. и 16. јуна 2013. године.

 

КОНКУРС ЗУОВА ПОД НАЗИВОМ

„САЗНАЛИ НА СЕМИНАРУ, ПРИМЕНИЛИ У ПРАКСИ“

26.03.2011. године 5 наставника-дефектолога присуствовало је семинару “Алтернативни поступци и рециклирани материјали у настави ликовне културе“ који је био одржан у просторијама наше школе. Том приликом наставници су се обучили за велики број иновативних техника које су касније и примењивали у свакодневном раду.

18.05.2012. године дефектолози наше школе,Славковић Марија, Кнежевић Јована и Секулић Биљана, организују инклузивну дружионицу под називом „На ћилиму маште“. На дружионици су представљене нове технике у раду, као што су зграфито техника и печатирање које су деца одушевљено прихватила.

Након успешне дружионице пријављујемо се на конкурс завода за унапређење образовања и васпитања под називом „Сазнали на семинару,применили у пракси“ . Освајамо четврто место а наш рад улази у базу знања завода.

Креативни рад са радионица следи у прилогу. saznali na seminaru

 

Пример добре праксе „Број 5–обрада“ из математике одржан у првом разреду, похваљен је и награђен од стране Друштва учитеља Београда поводом Конкурса „Примери добре праксе“ за школску 2010./2011.годину. Рад је презентован на Стручној трибини Друштва учитеља Београда 27.5.2011.године.

 

 

Пример добре праксе „Круг,правоугаоник,квадрат,троугао“ из математике одржан у првом разреду, освојио је 3.награду од стране Друштва учитеља Београда поводом Конкурса „Примери добре праксе“ за школску 2010./2011.годину. Рад је презентован на Стручној трибини Друштва учитеља Београда 27.5.2011.године и публикован је у електронском Зборнику акредитованог републичког стручног скупа учитеља.

 

 

Рад под називом „Јесен-ликовна култура“ је приказ тимске наставе интердисциплинарног приступа којом су обухваћени предмети ликовна култура, природа и друштво и музичка култура. Три часа тимске наставе у инклузивној групи ученика из ОШ „Сутјеска“ и ученика  школе (целодневна настава) припремљени су и изведени у сарадњи учитељице Мирославе Вучковић и дефектолога Марије Славковић и Миреле Стијовић. На Конкурсу „Креативна школа“ за школску 2010./2011.годину рад је изабран и увршћен у Базу знања Креативне школе.

Иди на врх