УПИС СЕ ВРШИ КОД СОЦИЈАЛНОГ РАДНИКА И ПСИХОЛОГА ШКОЛЕ

Поштовани родитељи,

Уколико сте заинтересовани за упис и додатне информације можете заказати термин посете на телефонски број 011 307 69 22. Том приликом можете нас посетити и заједно са дететом. Прва посета школи подразумева разговор са стручном службом и обилазак школе у циљу упознавања са нашим амбијентом, васпитно-образовним ресурсима и јединственом атмосфером коју негујемо у школи.

ДОКУМЕНТА ЗА УПИС У ШКОЛУ:

  • Оригинал или оверена фотокопија извода из Матичне књиге рођених и
  • Мишљење интерресорне комисије.


НАСТАВА

Рад у развојној групи, за децу узраста од 3 до 5 година, као и у предшколској групи, базира се на специфичним третманима и приступима који су засновани на индивидуалним потенцијалима деце.

Кроз богате едукативне и креативне садржаје, усмерене на подстицање раста и развоја, подржава се природна потреба детета да истражује и унапређује своје способности и вештине.

Реализација програма у развојној и предшколској групи подразумева континуирану и индивидуализовану примену стимулативних вежби које спроводи тим посвећених професионалаца (дефектолози, логопеди и реедукатори психомоторике).

Током реализације стимулативних вежби користе се Монтесори материјали, различита дидактичка, сензорна и игровна средства који омогућавају детету да активира своја чула и напредује у складу са својим карактеристикама и потребама.

Поред групног рада деца су обухваћена и индивидуалним третманима:

  • Логопедски третман,
  • Третман реедукације психомоторике и сензорне интеграције,
  • Третман корективно-превентивних вежби и игара.

РАЗВОЈНИ И ПРЕДШКОЛСКИ ПРОГРАМ ОДВИЈА СЕ У САВРЕМЕНОМ АМБИЈЕНТУ:

  • Бела соба- је дизајнирана да подржи развој чула кроз светла, звукове и додир, истовремено поспешује развој животних вештина, развој говора и психомоторике, а користи се и као смирујуће и опуштајуће окружење.
  • Слана пећина – је специјализовано окужење засићено аеросолом наријум хлорида који повољно утиче на здравље деце (првенствено на здравље дисајних путева).
  • Соба за сензомоторну интеграцију – је посебно опремљен простор који подстиче децу на кретање, радозналост и игру.
  • Сензорна соба – је простор опремљен елементима различите намене и сензибилитета који потпомажу стимулацију свих чула, релаксацију и развој сензорних вештина.
  • Исцелитељски врт – школско двориште је подељено у више концептуалних целина у којима деца учествују у физичким активностима, проводе време у природи и уче о њој, играју се и задовољавају своје потребе за кретањем и истраживањем света око себе.

Концепт стимулативних вежби подразумева примену различитих приступа који обухватају следеће аспекте развоја:

  • Развијање психомоторних способности, базичне и фине моторике;
  • Развијање когнитивних способности;
  • Развијање перцептивно-сензорних способности
  • Развијање способности самопослуживања;
  • Подстицање емоционалног и социјалног развоја

Разноврсне групне активности су осмишљене тако да свако дете учествује у складу са својим потребама и интересовањима. Кроз доживљавање позитивних искустава, у групном контексту, подстичу се развој осећаја припадности, комуникација и интеракција са вршњацима и доприноси се томе да боравак у школи буде извор радости, занимљив и динамичан.

МЕДИЦИНСКА СЛУЖБА

Три медицинске сестре су активно укључене у процес васпитно-образовног рада са задатком да спроводе активности усмерене на: бригу о здравственим аспектима, старање да ученици правовремено добију прописану медикаментну терапију и пружање подршке у тоалетном тренингу.

Како бисте стекли целовити увид и употпунили утисак који се не може само речима дочарати, будите слободни да нас контактирате и закажете посету.

ПОНОСНИ НА ДУГУ ТРАДИЦИЈУ И ПОСЕБАН ДУХ КОЈИ НЕГУЈЕМО, НАШИМ ЂАЦИМА СМО ДРУГА КУЋА.

ПРИДРУЖИТЕ НАМ СЕ ДА ЗАЈЕДНО РАСТЕМО И ПОМЕРАМО ГРАНИЦЕ!