УПИС СЕ ВРШИ КОД СОЦИЈАЛНОГ РАДНИКА И ПСИХОЛОГА ШКОЛЕ
Поштовани родитељи,
Уколико сте заинтересовани за упис и додатне информације можете заказати термин посете на телефонски број 011 307 69 22. Том приликом можете нас посетити и заједно са дететом. Прва посета школи подразумева разговор са стручном службом и обилазак школе у циљу упознавања са нашим амбијентом, васпитно-образовним ресурсима и јединственом атмосфером коју негујемо у школи.
ДОКУМЕНТА ЗА УПИС У ШКОЛУ:
- Оригинал или оверена фотокопија извода из Матичне књиге рођених и
- Мишљење интерресорне комисије.
НАСТАВА
Рад у развојној групи, за децу узраста од 3 до 5 година, као и у предшколској групи, базира се на специфичним третманима и приступима који су засновани на индивидуалним потенцијалима деце.
Кроз богате едукативне и креативне садржаје, усмерене на подстицање раста и развоја, подржава се природна потреба детета да истражује и унапређује своје способности и вештине.
Реализација програма у развојној и предшколској групи подразумева континуирану и индивидуализовану примену стимулативних вежби које спроводи тим посвећених професионалаца (дефектолози, логопеди и реедукатори психомоторике).
Током реализације стимулативних вежби користе се Монтесори материјали, различита дидактичка, сензорна и игровна средства који омогућавају детету да активира своја чула и напредује у складу са својим карактеристикама и потребама.
Поред групног рада деца су обухваћена и индивидуалним третманима:
- Логопедски третман,
- Третман реедукације психомоторике и сензорне интеграције,
- Третман корективно-превентивних вежби и игара.
РАЗВОЈНИ И ПРЕДШКОЛСКИ ПРОГРАМ ОДВИЈА СЕ У САВРЕМЕНОМ АМБИЈЕНТУ:
- Бела соба- је дизајнирана да подржи развој чула кроз светла, звукове и додир, истовремено поспешује развој животних вештина, развој говора и психомоторике, а користи се и као смирујуће и опуштајуће окружење.
- Слана пећина – је специјализовано окужење засићено аеросолом наријум хлорида који повољно утиче на здравље деце (првенствено на здравље дисајних путева).
- Соба за сензомоторну интеграцију – је посебно опремљен простор који подстиче децу на кретање, радозналост и игру.
- Сензорна соба – је простор опремљен елементима различите намене и сензибилитета који потпомажу стимулацију свих чула, релаксацију и развој сензорних вештина.
- Исцелитељски врт – школско двориште је подељено у више концептуалних целина у којима деца учествују у физичким активностима, проводе време у природи и уче о њој, играју се и задовољавају своје потребе за кретањем и истраживањем света око себе.
Концепт стимулативних вежби подразумева примену различитих приступа који обухватају следеће аспекте развоја:
- Развијање психомоторних способности, базичне и фине моторике;
- Развијање когнитивних способности;
- Развијање перцептивно-сензорних способности
- Развијање способности самопослуживања;
- Подстицање емоционалног и социјалног развоја
Разноврсне групне активности су осмишљене тако да свако дете учествује у складу са својим потребама и интересовањима. Кроз доживљавање позитивних искустава, у групном контексту, подстичу се развој осећаја припадности, комуникација и интеракција са вршњацима и доприноси се томе да боравак у школи буде извор радости, занимљив и динамичан.
МЕДИЦИНСКА СЛУЖБА
Три медицинске сестре су активно укључене у процес васпитно-образовног рада са задатком да спроводе активности усмерене на: бригу о здравственим аспектима, старање да ученици правовремено добију прописану медикаментну терапију и пружање подршке у тоалетном тренингу.
Како бисте стекли целовити увид и употпунили утисак који се не може само речима дочарати, будите слободни да нас контактирате и закажете посету.
ПОНОСНИ НА ДУГУ ТРАДИЦИЈУ И ПОСЕБАН ДУХ КОЈИ НЕГУЈЕМО, НАШИМ ЂАЦИМА СМО ДРУГА КУЋА.
ПРИДРУЖИТЕ НАМ СЕ ДА ЗАЈЕДНО РАСТЕМО И ПОМЕРАМО ГРАНИЦЕ!