Поштовани партнери и сарадници,
Велика нам је част и задовољство да Вас позовемо на трибину под називом Врсте третмана и услуга у реализацији програма додатне подршке у ОШ „Сава Јовановић Сирогојно“, која ће се одржати у четвртак, 24. 09. 2015. године, са почетком у 15 часова, у свечаној сали наше школе.
Осим информација о досадашњем раду Стручног мобилног тима школе, на трибини ће бити презентован видео приказ о услугама/третманима које школа пружа у оквиру терапеутско-рехабилитационог блока (слана пећина, кабинет за говорно-језичке поремећаје, сензорна (сноезелен) соба и соба за сензомоторну интеграцију, исцелитељски врт и ново двориште, а ускоро ће у функцији бити и квантна соба и соба за масажу и кинезитерапију).
Такође, приказаћемо Вам активности које школа спроводи у оквиру програма „Растимо уз плес“, у сарадњи са Дечјом плесном асоцијацијом из Београда и ПУ „Др. Сима Милошевић“ из Земуна.
Као и сваке године, основни разлог нашег окупљања јесте разматрање потреба партнерских установа за додатном подршком Стручног мобилног тима у школској 2015/16. години.
У циљу обезбеђивања ефикаснијег прикупљања података о ученицима/деци којима је потребна додатна подршка нашег тима, неопходно је да стручни сарадници партнерских организација припреме следеће податке кроз табеларни приказ који ћете добити у прилогу: име и презиме (иницијали) ученика/детета, разред/група, име и презиме учитеља/разредног старешине/васпитача, врста додатне подршке, односно проблем због којег је неопходна додатна подршка.
Поред директора и стручних сарадника партнерских организација, позивамо све заинтересоване учитеље/наставнике/васпитаче, као и родитеље ученика/деце, сараднике и стручњаке из других релевантних институција, да својим присуством, предлозима и сугестијама обогате овај догађај.
Полазници трибине ће добити потврду о учествовању, као прилог документацији о стручном усавршавању ван установе.

                                                                                                     Срдачно,

                                                                                                                Салим Горанац, директор